Vrácení zboží a Reklamace

Vrácení zboží

I když je procento vrácení zboží mizivé, je dobré vědět, že u nás máte stejnou záruku jako v kamenném obchodě. Je v našem zájmu vše vyřešit co nejrychleji, takže se nemusíte bát, že byste na vyřízení čekali déle než je nutné (zpravidla je vše vyřešeno do několika dnů).

Záruční lhůta

Obecně platí, že záruční lhůtu je potřeba vyhledat u každého prodejce zvlášť. V Číně není možné uplatnit české pravidlo dvouleté záruky. Maximální záruka v Číně je 12 měsíců. Na některé zboží je to dokonce 30 dnů. Většinou se záruční lhůta pohybuje mezi 3-12 měsíci.

Záruka 12 měsíců je nejčastěji poskytována u elektroniky či většího zboží

Omezení odpovědnosti za vady vyplývající z povahy zboží a nevhodného způsobu užití

4komfort.cz nenese odpovědnost za vady vzniklé nevhodným výběrem zboží, způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením, vyplývající z nedodržení pokynů/návodu k užití výrobku, užitím zboží v rozporu s deklarovaným účelem, nedodržením způsobu ošetřování či nenahlášením vady bez zbytečného odkladu. V takovýchto případech může být omezení odpovědnosti ve svém důsledku kvalifikováno jako způsobení vady kupujícím.

Reklamace krok za krokem

Reklamaci je dobré neodbývat. Vrátit zboží je totiž většinou možné do určité doby od doručení zásilky. Po uplynutí této doby dodavatel nemá povinnost zabývat žádostí o reklamaci.

  • Prvním krokem je zkontaktování zákaznického servisu. Zde budou zákazníkovi poskytnuty další informace o průběhu reklamace.
  • Je nutné problém popsat co možná nejdetailněji.
  • Zboží je nutné vyfotit, popř. natočit video. Toto slouží jako důkaz o poškození nebo vadnosti produktu. Tyto dokumenty se pak zasílají na e-mail prodejce či tam, kam odkáže zákaznický servis.
  • Po odeslání důkazu o poškozenosti se zahájí reklamační řízení. Dodavatel nejprve uzná, zda je na reklamaci opravdu nárok. Poté se většinou na základě zákazníkovi preference rozhodne, jak bude situace vykompenzována. Buď se zašle nové zboží, nebo se zákazníkovi vrátí peníze.

Reklamaci je možné uplatnit osobně nebo poštou. K tomu, abychom mohli reklamaci vyřídit, musíte předložit doklad prokazující, že jste zboží zakoupil u 4komfort.cz (postačí i číslo objednávky nebo doklad o zaplacení).

Při uplatnění reklamace vám bude vždy vystaveno elektronické potvrzení o přijetí reklamace, a to i v případě, že reklamace bude vyřízena na místě zamítnutím (např. z hygienických důvodů) a zboží nepřevzato.
Formulář ZDE.

Formulář pro vrácení zboží je volně ke stažení ZDE

Osobní předání výrobku

Vámi zakoupené zboží po domluvě můžete vrátit i na našich výdejnách. Formulář pro vrácení zboží s vámi rádi vyplní naši pracovníci přímo na pobočce.

Pokud nebude váš požadavek vyřízen přímo na místě, bude vámi vrácené zboží postoupeno k posouzení našemu reklamačnímu oddělení.

 

Doručení poštou

V případě, že budete zakoupené zboží zasílat poštou, případně jinou doručovací službou, zašlete zásilku doporučeně na adresu:

Merkor s.r.o. (4komfort.cz)
Filipov 274
40753 Jiříkov

O průběhu celé reklamace budete informováni e-maily, které vás upozorní na to, že vaše reklamace byla námi přijata, že byla vyřízena, příp. zamítnuta, že vám byla odeslána, či že si ji máte možnost vyzvednout. Nevyřízení reklamace v zákonem stanovené 30-ti denní lhůtě znamená, že 4komfort.cz porušilo podstatným způsobem smlouvu. To Vám dává právo rozhodnout se mezi odstraněním vady dodáním nové věci nebo chybějící věci, odstraněním vady opravou, přiměřenou slevou z ceny nebo odstoupením od smlouvy.

Neuvedete-li nebo odmítnete-li uvést svoje kontaktní údaje (telefonní kontakt nebo e-mail), potom jste srozuměn s tím, že se o vyřízení reklamace v zákonem stanovené lhůtě, budete zajímat sám a pokud tak neučiníte, musíte snášet důsledky, které pro vás z vaší nečinnosti v tomto směru plynou.

Kontakty

Níže uvedené kontaktní údaje slouží pro případ potřeby komunikace ohledně vyřízení vašeho požadavku nebo dotazu na reklamační proces.

e-mail: info@4komfort.cz

tel.: 602 200 434