E-Odin 2.0 6000W (SPZ)

Elektrická motorka (E-Odin 2.0) 6000W , 72V, 100Ah, možnost SPZ

Můžeme doručit do:
29.4.2021
Můžete mít za 5 až 10 dnů
Kód: EODIN272V6KW
Značka: DAYI MOTOR
150 500 Kč –16 % 126 500 Kč
Kategorie: ELEKTRICKÉ MOTORKY
Záruka: záruka 2 roky na motor, 1 roky na baterie nebo 1000 dobíjecích cyklů.
Hmotnost: 187 kg
Baterie:: 72V 100Ah
Motor:: 6000W bezkartáčový
Maximální nosnost:: 296 kg
Maximální rychlost:: 100 km/h
E odin 2 Black
150 500 Kč –16 %
PARAMETRY E-Odin 2.0 


Maximální nosnost: 296 kg
Maximální rychlost: 100 km/h (při dodržení optimálních podmínek)
Dojezd :210 km  (dle váhy jezdce, terénu, rychlosti jízdy a baterie)
Motor: bezkartáčový 6000W
Baterie: 72V, 100Ah.
IP ochrana: IP54
Indikace stavu baterie a Tachometr: panel na řídítkách
Nabíječka: 10A rychlá , Součástí balení
Světlo: Přední , boční, zadní
Brzdy: Double hydraulic front disc brake with ventilated discs and EABS.
Hydraulic rear disc brake with ventilated disc and EABS
Tlumič nárazů: Hydraulický tlumič nárazů. Double reinforced hydraulic front suspension
Hydraulic rear suspension monoshock
Přední pneumatika : FEIBEN tubeless tire 110/70-17
Zadní  pneumatika : FEIBEN tubeless tire 180/55-17
Hmotnost : 187 kg
Karton 170x40x100 cm
Přední podnožka .
Certifikát: EEC

Za příplatek:
Alarm: inteligentní systém proti krádeži a centrální zamykání.
Dálkové ovládání: tlačítko Remote Lock / Unlock / Start / Search / Alarm

*Upozornění:
Maximální výkon a rychlost může být elektronický ovlivněn požadavkem certifikátů na registrace SPZ.

Okamžitý točivý moment a výkon

Pokud je síla to, co od motocyklu očekáváte, je nepravděpodobné, že by běžné kolo bylo srovnatelné s elektrickým. A to není přehánění. 
Elektrické motocykly často „vyrábějí“ obyčejné motocykly v závodech, například na Pikes Peak, kde musíte rychle stoupat na horu.

Zatímco obyčejný motocykl potřebuje čas, aby dosáhl maximálního výkonu a točivého momentu,
protože je nutné roztočit motor na určitý počet otáček za minutu, elektrický motocykl dosáhne svého špičkového výkonu již od 0 otáček - okamžitě.
 A přitom udržuje konstantní výkon a točivý moment v celém rozsahu otáček.

To znamená, že se můžete podobat klasickým elektrickým vlastnostem motocyklu, což bude jednodušší a méně.

Nejlepší pohodlí

Toto je samozřejmě spíše subjektivní názor, ale elektrické motocykly jsou pohodlnější než obvykle z několika důvodů.

Za prvé, nevibrují jako benzín, což je příjemnější, když jedete nebo dokonce zastavíte na semaforu, když je červená.
 Mnoho výrobců dnes samozřejmě na motory instaluje protiváhy, aby se snížily vibrace, ale je to spíše jako účinek „modré elektrické pásky“.

Proč komplikovat mechaniku (a tím i rizika zlomení a důkladnější údržby), když můžete jednoduše odstranit vibrace a všechno ostatní,
co vám umožní jezdit s radostí?

Za druhé, nemusíte se také obávat spálení výfukovém z potrubí. Můžete předpokládat, že tyto popáleniny vás činí brutálními, ale věřte mi,
že cestující dívka tyto popáleniny nepotřebuje.

Zatřetí, elektrické motocykly jsou také pohodlnější pro jízdu v provozu a obecně ve městě. Není třeba myslet na spojky nebo řazení,
můžete si jednoduše užít jízdu místo tažení páky nebo šlapání každé 3 sekundy.

zero-chick-header (1)

Začtvrté (a to je poněkud kontroverzní argument), nedostatek zvuku. Elektrické motocykly nejsou úplně tiché, jak někteří mohou argumentovat.
 Vytváří svůj vlastní zvuk motoru a řemene, ale je mnohem tišší než v benzínové verzi. Vypadá to jako zvuk elektrické sekačky na trávu.

Ale nedostatek výfukového zvuku je mnohem hezčí. Obzvláště když jedete po elektrickém motocyklu lesem, můžete v korunách stromů slyšet
zpěv ptáků a hluk větru. Navíc můžete bezpečně jezdit na kole brzy ráno a rušit dobré sousedy cizími zvuky. 
Při každém sedění na elektrické
motorce jednoduše neztratíte jeden ze svých pěti smyslů.

Pokud ale podporujete teze, že zvuk z potrubí motorky zachraňuje životy“, mám pro vás také zprávy. Pokud se spoléháte na výstražný 
zvuku vašeho motocyklu, abyste zachránili život, nemáte kontrolu nad dopravní situací. Nejprve se zaměřte na své řidičské schopnosti a 
zaměřte se na cestu.

Ano, řidiči elektrických motorek neoznámí svůj příjezd jako řidiči Harley. To však činí první lepší řidiče, protože se více zaměřují na svou „neviditelnost“,
 zlepšují dovedností bezpečné jízdy a předcházejí situacím, kdy mohou být překážkou pro motoristy. Bez ohledu na to, zda jejich řidič minivanů,
 který stojí u semaforů, slyší, bezpečnost řidičů elektrických kol závisí pouze na nich, a nikoli na jejich hluku motorů.